shaklee

shaklee
pm/wasup 01111346656 for any inquiry and order

Sunday, January 1, 2017

Mencerah kulit dengan selamat

Tahukah anda mencerah, menyerlah, meluntur (bleaching)  Dan pemutihan kulit adalah perkara yang berbeza.. 

*Mencerah / menyerlah= memperbaiki / mengurangkan bintik-bintik hitam dan kulit kusam.
*pemutihan / meluntur = amalan mengunakan bahan - bahan campuran kimia untuk mencerahkan warna kulit dengan mengurangkan kepekatan melanin dalam kulit..dan ini sebenarnya adalah sangat merbahaya dan kadangkala turut menjadi penyebab kepada kanser tanpa kita sedari..  Hati2 yer kawan jangan terlalu obses untuk putih hingga merbahayakan diri..

So anda pilih yang mana???  Kalau saya sudah tentu akan pilih untuk tidak mengunakan sebarang bahan kimia merbahaya pada kulit saya..

Jadi nak tahu macamana cara nak cerah menyerlah secara semulajadi?? Meh sini kita share ilmu sikit.. 

Kita boleh mencerah dan menyerlahkan kulit secara semulajadi tanpa bahan kimia yer kawan-kawan...  Step pertama > cube kawal diri dari terdedah kepada cahaya matahari ketika panas terik.
Step kedua > cube kurangkan ambil ubat - ubatan serta skincare yang diragui mempunyai bahan kimia yang menghakis kulit..step ketiga > jangan terlalu stress kerana sistem tubuh badan kita sangat sensitif dengan emosi kita.. 

Kemudian untuk mempercepat proses mencerah dan menyerlah sudah tentu  kita perlu megamalkan suplemen semulajadi yang  mengandungi bahan antioksidan bagi mengurangi pigmentasi sekaligus menyelesaikan masalah kulit yang lain..  

Shaklee sangat terkenal dengan panggilan suplemen semula jadi yang dijamin #selamat #berkesan dan #halal..  Nak tau ape produk shaklee yang mempunyai kandugan antioksida yang tinggi??? Ni dia
👇👇👇👇👇

Antioksidan
Vivix
Vit c
Vit e
Carotomax

Ya dan saya merupakan pengedar sah shaklee seluruh Malaysia dan juga pengguna tegar vitamin c secara konsisten dan alhamdulillah kulit saya cerah sekata dan kesan jeragat semakin pudar.. Alhamdulillah sekali lagi..
Berminat bole order dengan saya.. Dan saya akan bantu anda dengan memberi consultation cara pengunaan dan permakanan suplemen shaklee ini.. 
Insyaallah😊

"cantiklah dengan cara yang sihat bersama suplemen semulajadi shaklee"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...