shaklee

shaklee
pm/wasup 01111346656 for any inquiry and order

Wednesday, December 7, 2016

Motivation words


Di saat anda rasa mahu mengalah, percayalah bahawa Allah masih ada bersama dan teruslah yakin bahawa Allah akan bantu untuk kita meneruskan perjuangan!

Allah bersama sangkaan hambaNya.

Maka mulai saat ini ;
Bersangka baik pada diri sendiri.

Tanamlah dalam minda diri ;

Saya bahagia dan saya berjaya!

Ulang ayat ini berkali2 sehingga ia menjadi rutin sebutan.

Oh jangan risau, kaya akan datang bila kita bahagia dan berjaya!

* Banyakkan selawat nabi supaya kita beroleh syafaat baginda di akhirat kelak!
==============
Ramai org suka fikir

Oh susah lah

Bisnes ni susah

Ramai sangat dah jual, mesti takde customer

Itulah sangkaan kita pada Allah!

Jom ubah!

Ada aje ramai nak beli dengan saya!

Ada rezeki bisnes ni untuk anak saya!

Saya boleh berjaya dengan bantuan Allah!

Allah akan bantu saya!

Maka bersangka baiklah dengan Allah sesungguhnya...

Allah bersama sangkaan hamba-hambaNya!

#sharingkakN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...