shaklee

shaklee
pm/wasup 01111346656 for any inquiry and order

Friday, August 5, 2016

Nak jadi Ahli shaklee????

Assalamualikum semua.. 
Lama tak update blog post..  Actually banyak benda yang berlaku pada saya dan keluarga untuk tahun ini..nanti bile saya dah bersedia saya akan kongsikan bersama ye..

Tapi hari ni saya nak kongsikan cara untuk join ahli shaklee, bila dah join dapat lah beli dengan harga 20-25% lebih murah Dari harga runcit..  Itu belum kalo ade promo dari shaklee..makin Berbaloi2 lah.. 

So ni step pertama:

Nama Penuh :
No Kad Pengenalan :
Nama Pasangan :
No K/P Pasangan :
Alamat:
Email :
No Telefon:
No Akaun Maybank(untuk bonus) :
Cawangan Maybank :
Kalau xde dan kehilangan akaun bank lain pun boleh:

❤❤❤Gembira dapat bersama2 anda  didalam Shaklee ❤❤❤

Step kedua buat bayaran keahlian sekali untuk seumur hidup.

RM65+ GST ( anda akan dapat beg keahlian serta details products)

Kalo nak tahu lebih details jom wasup saya 01111346656 lissa
Pengedar shaklee seluruh malaysia
Cod area Johor bahru johor.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...