shaklee

shaklee
pm/wasup 01111346656 for any inquiry and order

Thursday, June 1, 2017

Set hamil terbaik

KEBAIKAN KELEBIHAN SET IBU HAMIL SHAKLEE

Hai.. ibu hamil ni umpama tanam durian. Jika elok baja yg durian mkn.. buah pun elok dan cantik.
Ibu hamil juga begitu.. bayi yg sihat n bijak bermula dari kandungan yg cukup nutrisi. Serta analan kerohanian ibu hamil cth rajin selawat n mengaji.
Saya sendiri amalkan set hamil Shaklee sehingga berpantang n set menyusu.

Vitamin ini juga boleh dimakan semasa pantang. 2 jam selepas bersalin anda boleh makan vitamin ini. Cubalah sendiri, anda pasti tidak menyesal.

  • Asid folic ( B-Complex Shaklee ) adalah bertujuan untuk melindungi bayi dari kecacatan saraf tunjang. Ia juga melindungi ibu daripada risiko kanser dan strok.
  • Zat Besi ( VitaLea Iron Formula ) membantu mencegah anemia ( kekurangan darah ) dan masalah dengan sel darah merah seterusnya mengurangkan risiko kelahiran pramatang dan kurang berat badan ketika hamil.
  • EPA/DHA ( Omega Guard ) membantu dalam perkembangan otak bayi dalam kandungan seterusnya membantu mengawal tekanan darah ibu dan melancarkan peredaran darah ibu. Juga membantu mengawal kenaikan berat badan si ibu semasa hamil.
  • Kalsium (Ostematrix ) yang membantu menenangkan sistem saraf dan otot (tidur pun lena tu..) serta membantu melancarkan peredaran darah. Mengelakkan kekejangan dan sembelit seterusnya membantu perkembangan tulang dan gigi ibu dan bayi.
  • Vitamin C (Sustained Release Vita-C Plus) membantu meningkatkan sistem pertahanan badan (sistem imunisasi badan), berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.
  • ( Energizing Soy Protein ) membantu perkembangan sel tubuh bayi dalam kandungan, memberi rasa kenyang lebih lama pada si ibu, cergas dan bertenaga. Seterusnya kulit baby yang bakal lahir juga lebih cantik dan gebu.Insha Allah.

Dalam masa yang sama ibu mengandung tidak harus bergantung kepada vitamin tambahan semata-mata kerana ia cuma pelengkap. Ibu mengandung juga wajib menjaga pemakanan seimbang dan bernutrisi tinggi.
Cadangan Set Ibu Hamil Shaklee terbahagi mengikut trimester iaitu :
Trimester 1 ( ESP, Vitalea Iron Formula, Sustained Release Vita-C Plus, B-Complex, Ostematrix )
Trimester 2 & 3 ( ESP, Omega Guard,Vitalea Iron Formula, Sustained Release Vita-C Plus, B-Complex, Ostematrix)

Semoga membantu untuk yang memerlukan. Sayangi badan sendiri dan anak-anak anda.
Mahu bertanya lanjut dengan harga istimewa?
Sms/whatsapp : 01111346656 lissa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...